Moduł Service Desk to zintegrowana platforma do kompleksowej obsługi zgłoszeń awarii i prac informatycznych. Dzięki temu modułowi możesz zarządzać zgłoszeniami i ustawiać priorytet obsługi, parametry SLA i inne wymagane dla firm MSP lub dużych sieci. Dzięki Service Desk nic ci nie umknie a ty będziesz mógł przyjmować zgłoszenia i analizować historie zgłoszeń oraz wynik naprawy.
Dostęp w każdej chwili dla pracowników
Cały system w jednej konsoli Comodo ITSM w całości oparty na chmurze.
Kompleksowe śledzenie i raportowanie
W każdej chwili możesz sprawić aktualny stan zgłoszenia i jego historie.
Priorytety zgłoszeń
Konfigurowalne kategorie ticketów i ich priorytetów pomoże w oszacowaniu incydentów krytycznych.
Oskryptowane odpowiedzi
Możesz stworzyć szablonowe odpowiedzi na najczęstsze akcje systemu.
Zintegrowana baza wiedzy
Dzięki systemowi możesz stworzyć lokalna bazę wiedzy pomoże to twoim pracownikom.
Usługa śledzenia Level Agreement (SLA)
SLA to czas od zgłoszenia do usunięcia problemu, istotny do zachowania norm.
Dobra praktyka:
Service Desk jest modułem dodatkowym dostępnym dla każdego użytkownika konsoli ITSM bezpłatnie.
Jeżeli nie potrzebujesz tak zaawansowanej funkcjonalności nie musisz go instalować.